Na konferenciji su predstavljena rješenja isporučitelja, a isto tako i zanimljive poslovne priče koje ukazuju na koristi u poslovanju koje se postižu uz pomoć kontaktnih centara, a koje su predstavili kupci ovih rješenja. Miroslav Martinčić, Solution Manager za kontaktne centre u Ericssonu Nikoli Tesli prezentirao je Solidus eCare - multimedijski kontaktni centar koji radi s Ericssonovim sustavima MD110 , MX-ONE™ Telephony Switch i MX-ONE™ Telephony Server. Ovo rješenje osigurava funkcionalnost potpunog IP kontaktnog centra. Dodatnu vrijednost daje mu funkcija Mobilni korisnik za udaljene i mobilne agente, dajući im potpunu PBX funkcionalnost. Jedna od odlika ovog rješenja je da osim govorne komunikacije s klijentima omogućuje i komunikaciju putem elektroničke pošte, weba, SMS-om i faksom. Solidus eCare podržava razne tipove terminala za agente, od fiksnih i softverskih IP telefona do mobilnih terminala. Ovo rješenje je pripremljeno za jednostavnu integraciju s drugim poslovnim aplikacijama poput Customer Relationship Management, Workforce Management i Enterprise Resource Planning aplikacija. Ericsson Nikola Tesla i korporacija Ericsson imaju veliko iskustvo u implementaciji ovog multimedijskog kontaktnog centra kod raznih svjetski poznatih poduzeća. Nakon izlaganja Miroslava Martinčića, uslijedilo je predstavljanje uvođenja i rada sa Solidus eCare-om od strane Damira Dobrinića, direktora marketinga Hrvatskih pošta. Gospodin Dobrinić istaknuo je veliko zadovoljstvo Ericssonovim rješenjem i istaknuo da je ovom implementacijom omogućen daleko učinkovitiji rad službe za korisnike Hrvatskih pošta te veće zadovoljstvo njihovih klijenata. Više informacija o Solidus eCare multimedijskom kontaktnom centru nalazi se na stranicama Ericssona Nikole Tesle.
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle