Search
Hrvatska
Personalizirani glazbeni portal 
Suradnja Ericssona i EMI-ja u Europi

Ericsson surađuje s EMI Music vezano uz isporuku glazbenih sadržaja u Europi. Ericsson će ovim ugovorom omogućiti europskim mobilnim operatorima distribuciju melodija te download glazbenih brojeva iz EMI-jevog kataloga u Europi, a koji uključuje pjesme Coldplaya, Faith Evansa, Gorillaza, Norahe Jones, KT Tunstalla, Robbie Williamsa i niza drugih umjetnika.


Oko 12,000 melodija te 200,000 cjelovitih glazbenih brojeva, uz pomoć Ericssona, bit će dostupni korisnicima na temelju ovoga ugovora. Ericssonov personalizirani glazbeni portal je white-label B2B rješenje koje je najraširenija komercijalna usluga za personaliziranu glazbu putem mobilne mreže među operatorima danas.


Ericssonov personalizirani glazbeni portal temelji se na platformi za isporuku usluga (Service Delivery Platform) namijenjen medijskim uslugama (SDP Media), koji operatorima omogućuje jednostavno i brzo uvođenje usluga downloada melodija i cjelovitih glazbenih brojeva uz nisku cijenu. Osiguravatelji sadržaja, koji uključuju i EMI, isporučuju Ericssonu digitalne sadržaje, a Ericsson s operatorima dogovara cjelovito upravljanje uslugom. Ovo osiguravateljima sadržaja omogućuje usredotočenje na stvaranje i marketing novih sadržaja, a operatori se mogu usredotočiti na promoviranje usluga te naplatu usluge od krajnjih korisnika.


Doug Lucas, potpredsjednik EMI Music u Europi, zadužen za digitalni razvoj i distribuciju kaže: "Glazbeni fanovi širom Europe već su dokazali da žele koristiti mobilni telefon za slušanje cjelovitih glazbenih brojeva ili za personalizaciju uređaja melodijama njihovih omiljenih glazbenika. Ovaj ugovor s Ericssonom daljnje snaži našu mogućnost isporuke glazbe iz EMI-jevog kataloga milijunima korisnika kada god to zažele."


Johan Bergendahl, Ericssonov potpredsjednik za marketing, kaže: "Ericssonov personalizirani glazbeni portal već je postigao golemi uspjeh i očekujemo da će potražnja za ovom uslugom još porasti s golemim brojem umjetnika i mogućnostima promocije koje donosi partnerstvo s EMI-jem."


Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle