Search
Hrvatska
Svjetski prvijenac 
Ericsson i najveća norveška medijska kuća lansirali oglašavanje putem mobilne mreže

Ericsson i Norwegian Broadcasting Corporation (NRK) probno su lansirali personalizirano oglašavanje putem mobilne mreže. Oglašivači će oglašavati prilagođeno preferencijama gledatelja TV programa putem mobilne mreže, a sadržaj će osiguravati agencija Proximity Oslo, dio globalne mreže oglašivačkih agencija pod nazivom BBDO.

 

Dvomjesečni probni rad otvoren javnosti započeo je nedavno u Norveškoj. Dobrovoljci će moći pratiti 2 NRK-ova TV kanala i 5 njegovih radijskih kanala. Tijekom probnog rada bit će moguće pratiti i popularni 24/7 TV program temeljen na norveškoj TV emisiji pod nazivom På tråden (On the Line), prilagođen mobilnim uređajima. Korisnici će moći koristiti svoje mobilne uređaje za interakciju s emisijom, za glasovanje i dopisivanje, a moći će i utjecati na kreiranje programa slanjem fotografija i video isječaka.

 

Oglasi će biti interaktivni i prilagođeni preferencijama korisnika; vodit će se računa o dobi, spolu, lokaciji i osobnim interesima. Oglasi će biti u raznim formatima poput video sadržaja, bannera, animiranih poruka i drugim sadržajima za učitavanje.

 

Sadržaju će se pristupati putem klijenta kojeg će biti moguće učitati, Java aplikacije koja će omogućiti brzo mijenjanje kanala, interaktivnost te nove funkcionalnosti za osobno usmjereno oglašavanje.

 

Rezultati probnog rada stvorit će temelj za poslovni model vezan uz TV oglašavanje na mobilnim uređajima. TV kućama i operatorima ovo rješenje može omogućiti veći broj gledatelja, povećani promet i nove prihode od oglašavanja i plaćanja interaktivnih usluga poput glasovanja ili učitavanja sponzoriranih sadržaja. Ovo otvara mogućnost različitih formata, proširuje ciljane skupine i izgrađuje lojalnost korisnika uz istovremeno atraktivno iskustvo praćenja TV programa.


Aplikacija za oglašavanje vezana uz TV programe putem mobilne mreže predstavlja "end-to-end" rješenje koje se temelji na postojećoj tehnologiji. Mobilnim korisnicima omogućuje gledanje programa uživo ili na zahtjev te interakciju sa željenim markama ili emisijama. Probni rad se provodi putem postojeće infrastrukture mobilne mreže i koristit će mobilne telefone koji su dostupni na tržištu.

U probnome radu se oglašava dvadeset kompanija iz različitih grana industrije.

 

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle