Ukupna prodaja porasla je za 15%, dok je ukupna prodaja u trećem tromjesečju porasla za 26% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
Prodaja u Zapadnoj Europi je tijekom 2005. porasla za 5%, premda je u četvrtom tromjesečju zabilježen pad u odnosu na isto tromjesečje 2004. od 4%. Razlog tomu je proces konsolidacije operatora koji je usporio ulaganja u telekomunikacijsku infrastrukturu i usluge. Istočna Europa, Srednji istok i Afrika bilježe ukupni rast prodaje od 19%. U tom je dijelu svijeta prodaja tijekom četvrtoga prošlogodišnjega tromjesečja u odnosu na isto razdoblje u 2004. godini porasla za 22%.
U Aziji i Pacifiku prodaja je na razini cijele godine u porastu za 10%, a porasla je i tijekom četvrtoga tromjesečja u odnosu na četvrto tromjesečje 2004., i to za 8%. I u Sjevernoj Americi je prodaja rasla. Na razini cijele godine taj porast iznosi 26%, a na razini četvrtoga tromjesečja čak 82%: Latinska Amerika bilježi godišnji rast od 32%, dok je prodaja u zadnjem tromjesečju u odnosu na isto razdoblje u prethodnoj godini porasla za 33%.
Tijekom prošle godine u svijetu je pokrenuto 35 WCDMA mreža, što znači da ih je danas ukupno 91 u radu. Ericsson je isporučitelj njih 49, što znači da i u ovom segmentu ima primat.
U GSM području prosječna svjetska stopa penetracije na kraju godine dosegla je 34%, dok je broj pretplatnika koji koriste širokopojasni pristup narastao otprilike za 50 milijuna.
Prodaja mobilnih sustava (mreža) porasla je za 15% na razini godine, dok je u četvrtom tromjesečju prodaja porasla za 16%. Kada je riječ o radio pristupu 47% prodaje odnosilo se na WCDMA/EDGE sustave. I ukupna prodaja usluga bila je u porastu, i to za 38%. Kada je riječ o zadnjem prošlogodišnjem tromjesečju prodaja usluga veća je za 29%. Naročito je rasla prodaja profesionalnih komunikacijskih usluga. U četvrtom tromjesečju prošle godine ona je porasla za 31%. Ericsson je prošle godine zaključio i 18 poslova implementacije IMS sustava (IP Multimedia Subsystem), a Ericssonova softswitch rješenja upravljaju prometom u 60 komercijalnih mreža u svijetu. U prošloj godini Ericsson je također bio uspješan u plasmanu svojega push e-mail rješenja EMO (Ericsson Mobile Organizer).
U Ericssonu se procjenjuje kako će u idućem razdoblju glavni pokretač industrije telekomunikacija i dalje biti rast broja mobilnih pretplatnika. Korporacija je, uz sve veću pozornost pridijeljenu komunikacijskim potrebama krajnjih korisnika, spremna podržati taj rast te tako zadržati poziciju tržišnoga predvodnika.
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle