"Poslovanje Ericssona Nikole Tesle tijekom prvog tromjesečja ove godine u skladu je s našim planovima. Karakterizira ga rast poslovanja i stabilnost, pozicioniranje kompanije kao sistem integratora, jačanje postojećih poslovnih partnerstava, te učvrščivanje regionalne i globalne pozicije u Ericssonu. Poslovanje u prvom tromješečju ove godine obilježeno je i daljnjim pritiskom na marže, što je posljedica snažne konkurencije na tržištu, te ulaganja kompanije u strateške projekte, nove kupce i razvoj kompetencija zaposlenika." ocjenila je Gordana Kovačević, Predsjednica Ericssona Nikole Tesle.
U usporedbi s istim razdobljem prethodne godine, Ericsson Nikola Tesla je ostvario sljedeće rezultate.
Knjižene narudžbe veće su 14%, dok je prodaja porasla 11% . Takav rast poslovnih aktivnosti možemo zahvaliti porastu volumena poslovanja u Hrvatskoj, na internom Ericssonovom tržištu te nastavku dobrog poslovanja na tržištu Zajednice Neovisnih Država.
Na domaćem tržištu prihodi od prodaje povećani su 17% te iznose 104,8 milijuna kuna. Nastavljena je tradicionalno dobra suradnja s našim partnerima VIPNetom i T-HT, te su ostvareni dobri rezultati u području poslovnih sustava. Nastavak poslovne suradnje s Tele2 pozitivno se odrazio na porast prodaje. Nakon uspješne implementacije GSM mreže, koju je Tele2 u suradnji s Ericssonom Nikolom Teslom pustio u komercijalnu upotrebu prošle godine, potpisan je ugovor o isporuci opreme i cjelovitoga komunikacijskog rješenja za izgradnju UMTS, mreže treće generacija mobilne telefonije.
Na internom Ericssonovom tržištu ponovo su zabilježeni odlični rezultati s ostvarenih 76,5 milijuna kuna, što čini porast od 27,4%. Porast poslovnih aktivnosti Ericssona Nikole Tesle u području Istraživanja i razvoja te u Globalnom centru za isporuku usluga predstavlja jednu od glavnih strateških odrednica kompanije. Pritom je kontinuirano ulaganje u zaposlenike ključ uspjeha. Svoju poziciju jednog od vodećih centara za istraživanje i razvoj te centara za cjelovita komunikacijska rješenja i usluge unutar korporacije Ericsson Nikola Tesla može učvrstiti razvojem kompetencija zaposlenika te kvalitetom i realizacijom poslova u dogovorenim rokovima.
Što se izvoznih tržišta tiče, na tržištu Zajednice Neovisnih država ostvareno je 91,5 milijuna kuna. Rast prodaje od čak 127% u odnosu na prvo tromjesečje prethodne godine možemo prvenstveno zahvaliti prihodima od prodaje u Kazahstanu gdje je ostvareno 65 milijuna kuna. S ciljem daljnjeg rasta poslovanja na tržištu ZND-a radi se na uspostavljanju suradnje s novim kupcima, te ponudi novih proizvoda i rješenja (višeuslužna rješenja, širokopojasni pristup, bežični pristup i prijenos podataka, IP telefonija, komunikacijski sustavi treće generacije..).