Prodaja u trećem ovogodišnjem tromjesečju je u odnosu na isto razdoblje prošle godine porasla za 12%, uz rast u svim segmentima od kojih ipak prednjače poslovne usluge. Ukupna marža, izuzevši troškove restrukturiranja, neznatno je manja u odnosu na prethodno tromjesečje s 42% na 41.8%. Međutim, operativna marža povećana je s 18.7% na 21.5%. Operativna marža, iz koje je izuzeta amortizacija Marconijevih financijskih sredstava, iznosi 22.5%. Operativna dobit narasla je u odnosu na prethodno tromjesečje sa 895,4 milijuna eura na 949,3 milijuna eura.
Tijekom trećega tromjesečja ostvaren je financijski neto od 10,8 milijuna eura, dok neto dobit iznosi 668,8 milijuna eura. Dobit po dionici je 0,04 eura.
Novčani tok prije financijskih investicija za tromjesečje iznosi 712,0 milijuna eura. Troškovi restrukturiranja za tromjesečje iznose 312,8 milijuna eura.
Kada je riječ o tržišnim uvjetima, i u trećem ovogodišnjem tromjesečju su telekomunikacije zabilježile trend rasta. Nove tehnologije i komunikacijske usluge potiču rast prometa. I dalje raste broj mobilnih pretplatnika, povećava se podatkovni promet, a sve više fiksnih komunikacijskih mogućnosti zamjenjuju one mobilne. No, u svijetu je danas više od 250 milijuna domova povezano fiksnim širokopojasnim vezama, a taj broj kontinuirano raste. WCDMA/HSPA mreže temelj su za ponudu širega spektra mobilnih komunikacijskih usluga. U svijetu je trenutačno pokrenuto 109 komercijalnih WCDMA mreža, a Ericsson ih je isporučio 60. Očekuje se da će sve WCDMA mreže biti nadograđene HSPA funkcionalnostima. Ericsson već ima ugovore za 30 komercijalnih HSPA mreža. Tijekom trećega ovogodišnjega tromjesečja broj WCDMA korisnika narastao je s 13 milijuna na 80 milijuna. I Internet se sve više širi. Sve to potiče rast prodaje rješenja i usluga utemeljenih na internetskom protokolu. I tržište mobilnih širokopojasnih usluga u snažnom je uzletu. Ericsson je u takvom dinamičnom okruženju suvremenih informacijsko-komunikacijskih tehnologija pozicioniran kao predvodnik u mnogim segmentima koji diktira tempo razvoja tržišta.
S obzirom na poslovanje po tržištima valja istaći da je prodaja u Zapadnoj Europi porasla u trećem tromjesečju 19% u odnosu na treće tromjesečje 2005. Taj rast može se uglavnom pripisati većoj prodaji usluga. Srednja i Istočna Europa, Srednji istok i Afrika bilježe ukupan rast prodaje od 24% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. U Africi i na Srednjem istoku to je mahom rezultat rasta broja GSM pretplatnika, no prisutna je i povećana potreba za mobilnim širokopojasnim prijenosom. I tržišta Azije te Pacifika bilježe rast prodaje, i to za 38% u odnosu na treće tromjesečje prošle godine. Naročito snažna tržišta u tom dijelu svijeta su Australija, Bangladeš, Kina, Indija, Indonezija i Japan. Prodaja u Sjevernoj Americi, međutim, je u padu. Riječ je o 36% manjem učinku u odnosu na treće tromjesečje u 2005. Jednako tako pala je i prodaja u Latinskoj Americi, i to za 18% u usporedbi s prošlogodišnjim trećim tromjesečjem.