„Na početku ove godine ostvarili smo najveći rast poslovanja na tržištu te pozitivnu maržu, ali uz slabiji novčani tok. Prodaja mrežne infrastrukture je stabilna, a potražnja za profesionalnim uslugama raste. U prvom tromjesečju potpisali smo nekoliko strateški važnih ugovora, npr., ugovor za 3G sustav s kineskim operatorom China Unicom, ugovor za 4G sustav s američkim operatorom Verizon Wireless te ugovor za upravljane usluge za Vodafone UK.
Posljedice globalne ekonomske krize na tržištu mobilnih komunikacija za sada su minimalne. Neki operatori na tržištima na kojima su lokalne valute oslabile odgodili su planirana investiranja, a neki operatori oprezniji su u pogledu dugoročnih investiranja u fiksne sustave, kao što su optičke mreže. Većina operatora, međutim, i dalje financijski dobro stoji, a promet u njihovim mrežama raste.
I dalje je teško predvidjeti kako će operatori odgovoriti na trenutačne izazove, no investiranja u mobilne mreže se nastavljaju u velikoj mjeri, a tržište bežičnih komunikacijskih tehnologija se dalje razvija, posebice u Americi, Kini i Indiji. Telekomunikacije su ključni faktor razvoja društva pa su fiksne i bežične širokopojasne tehnologije jedna od obaveznih stavki u političkim programima u većini zemalja.
Što se Ericssona tiče, mi prema planu nastavljamo provoditi aktivnosti usmjerene na smanjenje troškova, a uz kvalitetan portfelj usluga i rješenja koje nudimo dobro smo pozicionirani na trenutačno turbulentnom tržištu. Međutim, kompanije Sony Ericsson i ST-Ericsson snažnije su pogođene ekonomskom krizom koja je dovela do pada prodaje mobilnih uređaja pa se u njima provode ekstenzivni programi smanjenja troškova kako bi se ponovno uspostavilo profitabilno poslovanje.“
Prodaja je u odnosu na prvo tromjesečje prošle godine porasla za 12%, a bruto marža, bez troškova restrukturiranja, iznosi 36,3%. Kada je riječ o tri osnovna Ericssonova segmenta poslovanja, ostvaren je rast prodaje kako slijedi: prodaja mreža narasla je u odnosu na prvo tromjesečje prošle godine za 12%, prodaja usluga za 28%, a u području multimedijskih sustava i usluga ostvarili smo rast prodaje od 25%.
Među Ericssonovim tržištima Zapadna Europa najviše je pogođena izlaskom korporacije iz područja poslovnih sustava, no u usporedivim kategorijama nakon reorganizacije prodaja je u odnosu na prvo tromjesečje u prošloj godini porasla za 5%. Na području Istočne i Srednje Europe, Srednjega Istoka i Afrike ukupna prodaja je porasla za 12%, no na tom velikom području postoje značajne razlike među pojedinim zemljama. U Turskoj su, npr. ostvareni izvrsni rezultati, dok je poslovanje u Rusiji i Ukrajini pretrpjelo snažan udar recesije. Prodaja u Aziji i Pacifiku porasla je za 26% u odnosu na prvo prošlogodišnje tromjesečje, u Latinskoj Americi zabilježen je porast od 5%, a u Sjevernoj Americi od 21%.