Ericsson vjeruje da će masovno prihvaćanje širokopojasnih mreža doprinijeti manjoj emisiji CO2. "Željeli bismo vidjeti ICT na dnevnom redu pregovora o globalnim klimatskim promjenama u Kopenhagenu ove godine", kaže predsjednik i generalni direktor korporacije Ericsson, Carl-Henric Svanberg. Korporacijski godišnji izvještaj o društvenoj odgovornosti i održivosti za 2008. godinu izdan je 4. svibnja, a govori o Ericssonovim tekućim aktivnostima usmjerenim ka svladavanju izazova u području očuvanja okoliša što će dugoročno utjecati na ekonomske i društvene promjene. Ericsson je ponovno nadišao svoje ciljeve u smanjenju potrošnje energije i energetske učinkovitosti GSM i WCDMA radio baznih stanica i nastavio svoje djelovanje usmjereno na unaprjeđenje svakodnevnog života uz pomoć telekomunikacija.
Carl-Henric Svanberg kaže: "Tijekom 2008. godine, naša se tehnologija koristila širom svijeta s ciljem smanjenja potrošnje energije i pripadajuće emisije CO2 što dodatno snaži naše vjerovanje da su telekomunikacije važan čimbenik u rješavanju globalnih klimatskih promjena i važne za razvoj društva manje zagađenog ugljičnim dioksidom. Naša tehnologija također može pozitivno utjecati na kvalitetu ljudskog života i u drugim područjima. Odigrali smo ključnu ulogu u dovođenju telekomunikacija najsiromašnijim stanovnicima u podsaharskoj Africi, što je omogućilo dovođenje osnovnih usluga i informacija stanovnicima ove regije i bolje životne uvjete."
Ericsson, uz pomoć svoje inovativne tehnologije, igra ključnu ulogu u omogućavanju društva s manjom emisijom ugljičnog dioksida. Ericsson je 2008. odlučio u idućem petogodišnjem razdoblju smanjiti emisije CO2 za 40 posto, uz 10 postotno smanjenje u 2009. godini.
Kao dio Ericssonove vizije komunikacija dostupnih svima, korporacija je osigurala telekomunikacijsku infrastrukturu, mobilne aplikacije i stručne savjete u povezivanju pola milijuna ljudi u sklopu Millennium Villages projekta. Na ovaj je način povezano 60 posto sela, uz 55 postotno pokrivanje populacije. Ericsson podupire različite inicijative povezivanja širom svijeta koje su opisane u navedenom izvještaju. Ericsson je oformio Mobile Innovation Center, sa središtima u Nigeriji, Južnoj Africi i Keniji, s ciljem razvoja mobilnih aplikacija potrebnih podsaharskom stanovništvu. Inovacijski centar usredotočio se na rješenja u području zdravstvene zaštite, edukacije, poljoprivrede i razvoja malog poduzetništva, kao i vremenskoj prognozi što je u skladu s korporacijskom potporom ciljevima milenijskog razvoja.
Izvještaj govori i o Ericssonovom pristupu temeljenom na rizicima u nadgledanju usklađenosti s Ericssonovim Kodeksom ponašanja za dobavljače. Ovaj kodeks od dobavljača traži razumijevanje i pridržavanje postavljenih zahtjeva u području zaštite okoliša i društvene odgovornosti te jasno iskazuje Ericssonovu posvećenost promjenama. Korporacijski izvještaj o društvenoj odgovornosti i održivosti za 2008. godinu nezavisno je verificiran od strane Det Norske Veritas.
Online verzija izvještaja dostupna je na www.ericsson.com/corporate_responsibility.
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle