Search
Hrvatska
Ericsson Nikola Tesla na Telekom Areni 
Telekom sektor će pomoći pri izlasku iz krize

Telecom Arena 2009. – regionalna konferencija o elektroničkim komunikacijama po peti se put održava u zagrebačkom hotelu Westin ( 18. i 19. ožujka) pod pokroviteljstvom Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, Središnjeg državnog ureda za E-Hrvatsku, Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije, Udruženja za telekomunikacije pri HGK te Hrvatske udruge za razvoj informacijskog društva. Konferencija je okupila vodeće stručnjake u području  ICT industrije,  predstavnike regulatornih tijela, državne i lokalne samouprave, poslovnog  sektora i članove uprava telekom i IT sektora.

 

Neke od tema o kojima se tijekom ova dva dana raspravljalo jesu: pregled i perspektive telekomunikacijskog tržišta Hrvatske i regije, novosti na telekomunikacijskom tržištu, regulacija i liberalizacija, digitalna i mobilna televizija, izazovi upravljanja korisnicima u telekomunikacijskom sektoru i pogled investitora na tu industriju. Osim hrvatskog tržišta, bilo je riječi i o telekom i ICT tržištu u Srbiji, koja je ujedno i zemlja partner konferencije.

 

Brz razvoj telekomunikacija i širokopojasnog Interneta, uz dobru prometnu povezanost, trebali bi potaknuti migraciju stanovništva iz prenapučenih gradova u ruralne krajeve, te oživjeti regiju, a zapuštena hrvatska sela izvući iz siromaštva«, kazao je u srijedu Gašper Gaćina, predsjednik Vijeća Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) na jučerašnjem otvorenju konferencije.
Dražen Breglec, državni tajnik Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, naglasio je kako je telekomunikacijski sektor (IT) jedno od rijetkih područja koje u krizi može povući naprijed cijelu državno gospodarstvo Hrvatske, i to zahvaljujući brzome razvoju i još uvijek nezasićenom tržištu. U idućem razdoblju, dodao je Breglec, rješavat će se i pitanje raspodjele radijsko-frekvencijskih spektara koji će se osloboditi uvođenjem digitalnoj i ukidanjem analognog televizijskog signala do 2011. godine. No, provedba digitalizacije televizije, kako se čulo, zapinje, jer 50 posto korisnika nije preuzelo vaučere za kupnju digitalnog priključka.


U tradicionalnoj panel diskusiji predsjednika i članova uprava telekom sektora našu kompaniju je predstavljao Milan Živković, direktor strategije, marketinga i poslovnog razvoja Ericssona Nikole Tesle. Tema panel diskusije bila je Telekom sektor u godini recesije.   Milan Živković naglasio je da postoje mjere i načini koji mogu ublažiti recesiju u telekom industriji kao što su programi poticanja razvoja širokopojasnog pristupa, poticanje transformacije jezgrenih mreža prema mrežama nove generacije (NGN) temeljene na IP, MPLS i ethernet tehnologijama te  namjena što značajnijeg dijela UHF spektra kao poticaj za novi investicijski ciklus u mobilnoj telefoniji baziran na LTE tehnologiji.


Našu kompaniji u stručnom dijelu konferencije predstavljao je Boris Jukić, - Service Layer manager koji je govorio  Ericssonovoj viziji evolucije TV-a. Naglasio je Ericssonovu stratešku fokusiranost na područje mutimedije, a to uključuje i cjelovita rješenja za interaktivnu televiziju. Ova rješenja podižu televiziju kao medij na novu razinu: povećavaju kvalitetu slike i uvođenjem novih multimedijskih sadržaja omogućavaju njenu individualizaciju. Glavna misao vodilja u ovom poslu je evolucija TV usluga koje će krajnjem korisniku omogućiti potpunu personalizaciju i interaktivnost, a davateljima usluga, uključujući medijske kuće, pružiti tehnološki najnaprednije cjelovito rješenje kao podlogu za uspješan poslovni razvoj.

 

Kompanijske komunikacije Ericsson Nikole Tesle