Search
Hrvatska
Konferencija Hrvatske udruge za odnose s javnošću 
Ericsson Nikola Tesla osvojio Grand PRix 2010. za odnose s javnošću

Na 11. konferenciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću dodijeljene su godišnje nagrade Grand PRix 2010. U kategoriji Odnosi s javnošću u poslovnom sektoru za  velike tvrtke naša je kompanija osvojila nagradu za projekt “Obilježavanje 60. obljetnice Ericssona Nikole Tesle“. 


Nagrada je kompaniji dodijeljena za složeni komunikacijski projekt koji je realiziran povodom 60. obljetnice uspješnog poslovanja. Projekt se sastojao od niza aktivnosti tijekom cijele godine realiziranih u pet potprojekata: izrada monografije, Ericsson Truck Roadshow, izložba 60. obljetnice u ETK galeriji, centralna proslava obilježavanja 60. obljetnice kompanije te proslava za umirovljenike. U realizaciji inovativnih sadržaja koji su „korak ispred“ do sada viđenih na ovom prostoru korišteni su sljedeći instrumenti: izrada monografije i filma, hologrami, billboardi, intervjui, PR materijali, oglasi, katalog izložbe, promotivni DVD, mini-site na internetu i intranetu. Primjenom integrirane marketinške komunikacije prema svim zainteresiranim stranama u potpunosti su ostvareni ciljevi projekta uz odličan omjer uloženog i ostvarenog. Rezultat projekta je snaženje pozicije Ericssona Nikole Tesle, jačanje branda i isticanje tehnološkog liderstva. Projekt je ostvario zadovoljstvo svih zainteresiranih strana i snažnu zastupljenost u javnosti.

Svečana dodjela nagrada
Grand PRix 2010.

Na svečanoj dodjeli, nagradu Grand PRix 2010. je, u ime kompanije, primila Snježana Bahtijari, direktorica Marketinga i komunikacija (uključujući DOP).

 

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle