Nagrada je kompaniji dodijeljena za složeni komunikacijski projekt koji je realiziran povodom 60. obljetnice uspješnog poslovanja. Projekt se sastojao od niza aktivnosti tijekom cijele godine realiziranih u pet potprojekata: izrada monografije, Ericsson Truck Roadshow, izložba 60. obljetnice u ETK galeriji, centralna proslava obilježavanja 60. obljetnice kompanije te proslava za umirovljenike. U realizaciji inovativnih sadržaja koji su „korak ispred“ do sada viđenih na ovom prostoru korišteni su sljedeći instrumenti: izrada monografije i filma, hologrami, billboardi, intervjui, PR materijali, oglasi, katalog izložbe, promotivni DVD, mini-site na internetu i intranetu. Primjenom integrirane marketinške komunikacije prema svim zainteresiranim stranama u potpunosti su ostvareni ciljevi projekta uz odličan omjer uloženog i ostvarenog. Rezultat projekta je snaženje pozicije Ericssona Nikole Tesle, jačanje branda i isticanje tehnološkog liderstva. Projekt je ostvario zadovoljstvo svih zainteresiranih strana i snažnu zastupljenost u javnosti.