Search
Hrvatska
Ericssonova istraživanja 
Promjena ponašanja TV gledatelja

Ericssonov ConsumerLab objavio je rezultate nedavne studije pod nazivom "Multi Screen Media Consumption 2010". Podaci su prikupljani u Kini, Njemačkoj, Španjolskoj, Švedskoj, Tajvanu, Velikoj Britaniji i SAD-u. Uzorak u studiji predstavlja više od 300 milijuna korisnika.


Studija pokazuje da ljudi troše do 35 posto svog slobodnog vremena gledajući TV i video sadržaje, a korisnici su sve svjesniji novih tehnologija što stvara nove obrasce u konzumiranju medija.


Barem jednom tjedno, 93 posto ispitanika još uvijek gledaja uobičajeni TV program, no uloga televizije se mijenja zahvaljujući uvođenju novih distribucijskih kanala. Više od 70 posto ispitanih korisnika koristi streaming, učitavanje ili gledanje snimljenog TV programa na tjednoj osnovi, a 50 posto koristi internetske usluge TV/video sadržaja na zahtjev svaki tjedan.


TV program uživo još je uvijek vrlo važan korisnicima, no mogućnost odluke kada i kako gledati TV program utjecat će na ulogu televizije u narednom razdoblju. Korisnici u budućnosti žele personalizirane, lake za korištenje i visokokvalitetne usluge na zahtjev bez oglašivačkih stanki.


Kompanijske komunikacije Ericssona nikole Tesle