Search
Hrvatska
Poslovni rezultati 
Poslovni rezultati korporacije Ericsson u trećem tromjesečju 2011. godine
  • Prodaja u trećem tromjesečju 2011. godine je iznosila 6,02 milijardi eura, što je porast od +17% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. Nastavlja se velika potražnja za mobilnim širokopojasnim pristupom i snažan rast u području usluga
  • Bruto marža iznosi  35% (39,0%)
  • Neto dobit iznosi 412,4 (390,7) milijuna eura, što je porast od 6%. Pozitivan utjecaj većeg volumena poslovanja.
  • Usklađeni novčani tok iznosi 0,26 (1,4) milijardi  eura. Operativni novčani tok iznosi 0,17 (1,28) milijardi eura

 

 “Prodaja grupe u ovom se tromjesečju povećala za 17% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje zahvaljujući neprestanoj velikoj potražnji za mobilnim širokopojasnim pristupom kao i porastu prihoda od usluga”, rekao je Hans Vestberg, predsjednik i glavni izvršni direktor kompanije Ericsson. “Prodaja za usporedne stavke usklađene za tečajne razlike i zaštitu od rizika, povećala se 24% u odnosu na isto razdoblje lani. Naši ovogodišnji rezultati ponovno potvrđuju rast našeg udjela na globalnom tržištu. Veći udio projekata pokrivanja uz ubrzavanje projekata modernizacije mreža u Europi negativno su utjecali na maržu. Operativna dobit, isključujući zajednička ulaganja („joint ventures“), iznosila je 683,8 (672,9) milijuna eura u ovom tromjesečju, a neto dobit 412,4 (390,7) milijuna eura, što predstavlja porast od 6%.


Prodaja u segmentu mreža se povećala za 25% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Smanjenje od 3% u odnosu na prethodno tromjesečje sezonski je uvjetovano, a također je i posljedica smanjene prodaje u CDMA području u Sjevernoj Americi. Sve regije osim Sjeverne Amerike, Sjeverne Europe i Srednje Azije, Mediterana i Indije bilježe uzastopni rast u području mreža. U ovom su tromjesečju svi preostali utjecaji potresa i tsunamija u Japanu iz ožujka ove godine na naš opskrbni lanac eliminirani i vrijeme isporuke se normaliziralo. S obzirom na ekonomsku neizvjesnost u nekim dijelovima svijeta ne možemo isključiti donekle opreznije investicije operatora u kratkoročnom razdoblju.


U području usluga bilježimo rast prodaje od 7% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje i prethodno tromjesečje, a profesionalne usluge su, usklađeno s tečajnim razlikama, rasle 13% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. Upravljane usluge pokazuju dobar napredak uz povećanje prodaje od 12% u odnosu na prethodno tromjesečje, što slijedi nakon 24 nova ugovora u području upravljanih usluga koji su ostvareni u drugom tromjesečju. U području multimedije prodaja je porasla 11% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, a 8% u odnosu na prethodno tromjesečje, uz dobru tendenciju i u ovom tromjesečju u području upravljanja prihodima na Srednjem istoku i Podsaharskoj Africi.


Vezano uz naša zajednička ulaganja, Sony Ericsson je objavio povećanje prodaje i poboljšao prosječnu cijenu prodaje. Naš je udio u dobiti Sony Ericssona iznosio 10,9 (32,6) milijuna eura. ST-Ericssonova prodaja povećala se 7% odnosu na prethodno tromjesečje, a prihodi od novih proizvoda nastavili su rasti time kontinuirano nadoknađujući pad u postojećim proizvodima. Naš udio u ST-Ericssonovom gubitku iznosio je 76 (43,4) milijuna eura. Globalno povećanje penetracije pametnih telefona i novih uređaja te uvođenje cijena prilagođenih različitim skupinama potrošača dovodi do daljnjeg povećanja podatkovnog prometa u mobilnim mrežama. Očekuje se da će broj mobilnih širokopojasnih pristupa doseći jednu milijardu do kraja godine te gotovo 5 milijardi 2016. godine. Vjerujemo da temelji dugoročnog pozivnog razvoja u našem području ostaju solidni. Ericsson je dobro pozicioniran za predvođenje i dobrobit od ovog razvoja”, zaključio je Vestberg.


Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle