- Prodaja u četvrtom tromjesečju iznosi 6,98 (6,48) milijardi eura, što je porast od 8% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje
- Prodaja u cijeloj 2010. godini manja je 2% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje te iznosi 22,59 (22,95) milijardi eura
- Bruto marža u tromjesečju, isključujući troškove restrukturiranja porasla je na 37%, dok je u istom prošlogodišnjem razdoblju iznosila 35%
- Bruto marža za cijelu godinu, isključujući troškove restrukturiranja, porasla je na 38% (36%) kao rezultat smanjenja troškova te proizvodnog programa s većim udjelom nadogradnji i proširenja
- Troškovi istraživanja i razvoja (R&D) za cijelu godinu iznose 3,32 (3) milijarde eura. Porast troškova u odnosu na 2009. godinu rezultat je većih investicija u određena R&D područja i stečenih Nortelovih i LG-Ericssonovih operacija, uključujući amortizaciju nematerijalne imovine
- Operativna dobit isključujući joint ventures (JVs) kompanije i troškove restrukturiranja, iznosila je 933,4 (833,4) milijuna eura u tromjesečju, dok je u cijeloj godini iznosila 2,71 (2,73) milijarde eura. Operativna marža u tromjesečju iznosila je 13%, dok za cijelu 2010. godinu iznosi 12% i na razini je prošlogodišnje.
- Udjel u zaradama od zajedničkih ulaganja (JVs), prije poreza, za tromjesečje iznosi -33,3 (-44,4) milijuna eura isključujući troškove restrukturiranja. Sony Ericsson značajno je poboljšao poslovni rezultat u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje kao što je posljedica novog proizvodnog portfelja i programa za efikasnije poslovanje. ST-Ericssonov gubitak nešto je porastao u odnosu na prošlu godinu i prethodno tromjesečje.
- Udjel u zaradama od zajedničkih ulaganja (JVs), prije poreza, za cijelu godinu iznosi -77,8 (-677,9) milijuna eura (isključujući troškove restrukturiranja koji su iznosili -55,6 milijuna eura u 2010.)
- Neto financijski rezultat iznosi -33,3 (-44,4) milijuna eura u tromjesečju, dok je u cijeloj godini iznosio -77,8 (33,3) milijuna eura
- Neto dobit iznosi 488,9 (77,8) milijuna eura u tromjesečju, a za cijelu godinu 1,24 (0,45) milijarde eura
- Zarada po dionici iznosi 0,15 (0,01) eura, za cijelu godinu 0,38 (0,13) eura
- Prilagođeni operativni novčani tok (isključujući odljeve za restrukturiranje) iznosi 1,8 (1,5) milijardi eura, što je posljedica poboljšanog rezultata i naplate. Za cijelu godinu operativni novčani tok iznosio je 3,31 (3,19) milijardu eura
- Upravni odbor predlaže dividendu od 0,25 (0,22) eura po dionici
“U zadnjem kvartalu prodaja grupe porasla je 8% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, a 32% u odnosu na prethodno tromjesečje, uglavnom na temelju snažnog razvoja u području mobilnog širokopojasnog pristupa”, kaže Hans Vestberg, predsjednik i generalni direktor korporacije Ericsson. “Prodaja u zadnjem tromjesečju za usporedne stavke, prilagođena za tečajne razlike i hedging, povećala se 7% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Prilagođeni novčani tok je u zadnjem tromjesečju bio snažan i iznosio 1,8 (1,5) milijardi eura, a 3,31(3,19) milijardu eura u cijeloj 2010. godini.
Rast prodaje se ponovno vratio tijekom druge polovice godine, a „cash conversion“ je za cijelu godinu iznosio 112%. Neto dobit se u 2010. godini povećala 172% na 1,24 (0,45) milijarde eura uglavnom zbog bolje zarade Sony Ericssona i manjih troškova restrukturiranja. Upravni odbor predložio je dividendu za 2010. godinu u iznosu 0,25 (0,22) eura.
Prodaja je u području mreža porasla 14% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, a 40% u odnosu na prethodno tromjesečje, primarno iz razloga veće potražnje za mobilnim širokopojasnim pristupom i investicija u 2G širenje u Kini. Opskrba komponentama se normalizirala tijekom zadnjeg tromjesečja, ali još uvijek ne možemo u potpunosti zadovoljiti povećanu potražnju vezanu uz neke proizvode u području mobilnog širokopojasnog pristupa.
Prodaja u području usluga se smanjila 1% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, a povećala 20% u odnosu na prethodno tromjesečje. Pad u odnosu na prošlogodišnje razdoblje rezultat je manjeg broja mreža puštenih u rad kao posljedice nedostatka komponenti u ovoj grani industrije u ranijem razdoblju prošle godine te negativnog utjecaja jakog SEK-a. Upravljane usluge porasle su 5% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, a 16 ugovora potpisano je u zadnjem tromjesečju. Pozitivan poslovni zamah se nije promijenio. Prodaja multimedije oporavila se i porasla 3% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, a 50% u odnosu na prethodno tromjesečje uz pozitivan razvoj u području upravljanja prihodima.
Prethodna godina predstavlja prvu godinu primjene 4G/LTE tehnologije i uspostavili smo jasno vodstvo u ovom području. Naša strategija jačanja položaja na ključnim tržištima kao što su SAD i Koreja, kao i većeg utjecaja u aktualnim modernizacijama mreže bili su uspješni u 2010. godini. Premda su projekti modernizacije mreža, uz puštanje 3G mreža u Indiji, predstavljali inicijalni pritisak na bruto maržu oni predstavljaju jačanje naše platforme za kontinuirani dugoročni rast i profitabilnost.
U 2010. godini, broj korisnika mobilnog širokopojasnog pristupa povećao se za 30% na približno 500 milijuna, što još uvijek predstavlja svega oko 10% broja mobilnih korisnika. Očekujemo da će se snažan uzlet mobilnog širokopojasnog pristupa nastaviti i u 2011. godini, uz udvostručenje broja korisnika koji će doseći 1 milijardu tijekom ove godine. Ovome će pridonijeti pametni telefoni uključujući i pametne telefone najniže cjenovne razine kao i tablete. Predviđa se da će se podatkovni promet putem mobilne mreže na godišnjoj razini gotovo udvostručiti u predstojećim godinama. Dobro smo pozicionirani da podržimo naše kupce u prilagodbi promjeni ponašanja njihovih korisnika“, zaključio je Hans Vestberg.