Ovogodišnji laureati izbora, koji je organiziran drugu godinu zaredom, odabrani su između 35 kompanija čije su dionice uvrštene na Službeno tržište Zagrebačke burze te onih kojima se najviše trguje na Redovitom tržištu. Za nagradu su bile nominirane sve kompanije čije su dionice u sastavu "blue chip" indeksa CROBEX10. Konačna rang ljestvica najboljih kompanija napravljena je temeljem podataka sa Zagrebačke burze o poštivanju pravila objavljivanja redovitih i izvanrednih informacija vezanih uz poslovanje te temeljem ankete koju je Poslovni dnevnik proveo među domaćim ulagačima. Anketirana su investicijska društva, banke, društva za upravljanje fondovima kao i osiguravajuće kuće i novinari. U izboru svaka je kompanija mogla osvojiti maksimalno 300 bodova, od čega do 100 na temelju poštivanja pravila Burze te do 200 ovisno o tome koliko su ulagači u anketi iskazali zadovoljstvo odnosima pojedine kompanije prema njima.
"Ovakve nagrade su ne samo priznanje nagrađenim kompanijama, nego su i poticaj drugim da slijede kvalitetne primjere kompanija koje u svom poslovanju primjenjuju visoke standarde upravljanja i transparentnosti. Tradicija, poslovna izvrsnost i stalno prilagođavanje sve zahtjevnijim uvjetima tri su ključne odrednice poslovanja naše kompanije. Tradicija nam daje potrebno poslovno iskustvo, a poslovna izvrsnost, rad i odnosi s investitorima kao i ostalim zainteresiranim stranama, koji se godinama grade, temelj su za dugoročni održivi razvoj", izjavila je Snježana Bahtijari, direktorica marketinga i komunikacija Ericssona Nikole Tesle prilikom preuzimanja nagrade.
Povodom dodijeljene nagrade, Thomson Reuters, vodeći svjetski financijsko-poslovni portal dodijelio je Ericssonu Nikoli Tesli specijalni poklon, uslugu audio webcasta za događanje po izboru kompanije.
Komentirajući taj poklon te dobivenu nagradu, Orhideja Gjenero, menadžer za odnose s investitorima u Ericssonu Nikoli Tesli, istaknula je sljedeće „Ovo je veliko priznanje i potvrda našeg kvalitetnog kontinuiranog rada u području našeg odnosa s investitorima. Ona je poticaj ne samo nama već i ostalim kompanijama na tržištu kapitala da unaprjeđuju odnose s investitorima kroz transparentno i kvalitetno komuniciranje i izvještavanje, a u cilju međusobnih partnerskih odnosa.“
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle