Search
Hrvatska
Poslovni rezultati 
Poslovni rezultati korporacije Ericsson u drugom tromjesečju 2011. godine
  • Prodaja u drugom tromjesečju 2011. godine je iznosila 5,9 (5,2) milijardi eura, što je porast od +14% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. Nastavlja se velika potražnja za mobilnim širokopojasnim pristupom. Na prodaju je negativno utjecala jaka švedska kruna.
  • Bruto marža iznosi  37,8% (39,0%).
  • Neto dobit iznosi 347 (217) milijuna eura. Pozitivan utjecaj povećanja prodaje, poboljšanje profitabilnosti unutar samog Ericssona.
  • Usklađeni novčani tok iznosi 759 (-217) milijuna eura.

“Prodaja grupe u ovom se tromjesečju povećala za 14% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje zahvaljujući neprestanoj velikoj potražnji za mobilnim širokopojasnim pristupom. Unatoč tome što su na prodaju negativno utjecali jaka švedska kruna te prodaja za usporedne stavke usklađene za tečajne razlike i zaštitu od rizika, ona se povećala 27% u odnosu na isto razdoblje lani. Snažan rast koji je zabilježen u prethodnim tromjesečjima nastavlja se i u ovom tromjesečju,” rekao je Hans Vestberg, predsjednik i glavni izvršni direktor kompanije Ericsson. “Operativna dobit, isključujući zajednička poduzeća, smanjila se na 542 (575) milijuna eura u ovom tromjesečju zbog negativnog utjecaja jednokratnih troškova restrukturiranja koji su iznosili 141 milijuna eura vezano za smanjenje broja zaposlenika u Švedskoj. Neto dobit iznosi 347 (217) milijuna eura, što je povećanje od 59%.

 

U ovom smo tromjesečju mogli vidjeti promjene na tržištima Brazila, Kine, Njemačke, Koreje i Rusije, na kojima je zabilježen izrazito veliki rast, kako u odnosu na isto razdoblje u prošloj godini, tako i uzastopno. U SAD-u je zadržana velika poslovna aktivnost, premda gledajući uzastopce poslovanje u segmentu mreža je bilo nešto sporije, dok su usluge nastavile bilježiti dobre poslovne rezultate.

 

Prodaja u segmentu mreža se povećala za 31% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Osim kontinuiranog povećanja prodaje mobilnog širokopojasnog pristupa, zabilježen je veliki porast prihoda od IP mrežnih proizvoda. Prodaja u segmentu globalnih usluga zabilježila je pad od 5% u odnosu na isto razdoblje lani, prvenstveno zbog tečajnih razlika. Prodaja profesionalnih usluga ostala je gotovo na istoj razini. Prodaja upravljanih usluga smanjila se u usporedbi s drugim tromjesečjem 2010. godine. No i dalje su prisutni temeljni pokretači rasta, a i interes kupaca je velik. Prodaja u segmentu multimedija zabilježila je pad od 2% u odnosu na isto razdoblje lani, međutim tu postoje dobre pretpostavke za upravljanje prihodima.

 

Utjecaj potresa i tsunamija u Japanu u drugom je tromjesečju ograničen, zahvaljujući poduzimanju uspješnih aktivnosti za ublažavanje njihovih posljedica. Naš sa lanac nabave oporavio brže nego li smo to očekivali, a vremena realizacije naših proizvoda postupno su dovedena na normalne razine.

 

Ovo je tromjesečje bilo puno izazova za naša zajednička poduzeća te oba bilježe gubitke. Na profitabilnost kompanije Sony Ericsson utjecao je potres u Japanu, koji je doveo do ograničenja u lancu nabave reda veličine 1,5 milijuna jedinica. No i nadalje postoji velika potražnja, kako potrošača, tako i operatera za pametnim telefonima.

 

ST-Ericsson je u ovom tromjesečju povećao gubitak uglavnom zbog posljednjih promjena u potražnji za telefonima s dodatnim funkcijama,” zaključio je Hans Vestberg.

Linkovi