Search
Hrvatska
Događanje 
Predsjednica kompanije o ulozi žena lidera

U organizaciji studentske udruge eStudent na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu, 8. ožujka održano je predavanje na temu ‘Žene lideri’. Gordana Kovačević, predsjednica Ericssona Nikole Tesle iznijela je svoja iskustva lidera vodeće hrvatske kompanije znanja koja svjedoče. Brojnim studentima i profesorima fakulteta obratile su se i izvršna potpredsjednica Agrokora Ljerka Puljić i ravnateljica Ekonomskog instituta u Zagrebu Sandra Švaljek.


Sa željom poticanja mladih ljudi, posebno žena, da ustraju u stvaranju novih vrijednosti te svojim kompetencijama i vještinama spremno odgovore na izazove suvremenog poslovnog svijeta, dale su odgovore na pitanje što čini ženu lidera kroz prizmu vlastitih uspješnih karijera.

 

Za Gordanu Kovačević, predsjednicu Ericssona Nikole Tesle lider je osoba koja ima znanje, vještine i odlučnost upravljati i voditi timove k uspješnoj realizaciji postavljenih ciljeva. Istodobno, lider usmjerava i prilagođava poslovnu organizaciju za rast i razvoj stvarajući poticajnu i inovativnu kompanijsku kulturu.

 

„Neovisno o položaju na kojem sam bila, uvijek sam se nastojala okružiti najkvalitetnijim ljudima. Rezultati su oni koji na kraju dana određuju tko tvrtku vodi danas, a tko će ju voditi sutra” rekla je Gordana Kovačević, dodajući da se nada da svojim primjerom šalje poruku da i žene mogu biti uspješne u muškom okruženju kao što je ICT sektor. Osim iznošenja ključnih točaka vlastite karijere, predsjednica kompanije se osvrnula i na današnju situaciju s kojom se mladi susreću tijekom izgradnje karijere. Kako objašnjava, kreativne sposobnosti mladih treba u potpunosti iskoristiti te im dati odgovornost i šansu da se dokažu. Važno je pri tom da se mladim ljudima i javnosti općenito svojim primjerom pokazuje kako se žive prave vrijednosti te što je uistinu odgovorno poslovanje i ponašanje.


Sandra Švaljek podsjetila je na važnost odmaka od hendikepa, spola i ostalih nametnutih okvira. „Ustrajnost, rad i trud su neizmjerno važni, ali ključno je znati prepoznati priliku i usuditi se prihvatiti izazov” objašnjava Švaljek. S time stavom se složila i Ljerka Puljić istaknuvši da ženama ponekad nedostaje hrabrosti za prihvaćanje novih uloga. Izrazile su nadu da nove generacije obrazovanih mladih ljudi donose nove trendove i odnose.


Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle