Drugoga dana događanja Ericsson Sailing Tour 2008 - A Multimedia Experience program se nastavlja prema planu: gosti, visoki predstavnici najznačajnijih srednjeeuropskih operatora i domaćih isporučitelja poslovnih sustava prema unaprijed definiranom rasporedu stižu u Dubrovnik. Dobrodošlicu im želi Gordana Kovačević, predsjednica Ericssona Nikole Tesle:
"Organiziravši događanje Ericsson Sailing Tour 2008 željeli smo inspirirati naše kupce da svoje buduće poslovne planove vežu uz multimedijski komunikacijski segment. Danas su mediji, Internet i telekomunikacije usko povezane industrije te čine novi eko sustav sa značajnim prilikama za poslovni rast i ostvarivanje aspiracija različitih interesnih grupa. U okviru multimedije korisnici dobivaju jednostavan pristup velikom spektru usluga, medijske tvrtke na učinkovit način mogu ponuditi nove, atraktivne sadržaje, a isporučitelji infrastrukture u značajnoj mjeri pridonose plasiranju profitabilnih poslovnih modela. Sve kompanije koje se bave ovim područjima nalaze se pred istim izazovom - moraju definirati mjesto koje žele zauzeti u tom novom eko sustavu."
Konvergencija industrije medija, informacija i komunikacija, koja je dovela do razvoja multimedije, otvara priliku za poslovni rast. Ericsson je stoga proširio svoj portfelj usluga i rješenja kako bi operatorima omogućio da korisnicima ponude multimedijske usluge i tako ostvare značajne prihode iz novoga poslovnoga segmenta. Ericsson multimediju svrstava u grupu poslovnih segmenata strateškoga značaja te je u prošloj godini svoju prodaju u tom segmentu povećao za 14% u odnosu na 2006. godinu. Ericsson je posebno dobro pozicioniran u sljedećim područjima multimedije - mobilne platforme, platforme za isporuku usluga te sustavi naplate. U tim je segmentima korporacija Ericsson postigla posebno snažan rast poslovanja, uz kvalitetne marže. Nadalje, Ericsson nastoji postići jednako dobre rezultate i kada je riječ o rješenjima za IPTV, višemedijski podsustav temeljen na internetskom protokolu (IMS) i poručivanje (messaging). Uz to i suradnja sa Sony Ericssonom predstavlja solidan temelj za razvoj poslovanja u području multimedije. Ericssonova strategija za multimedijska rješenja obuhvaća i poslovni segment, a poseban naglasak tu je stavljen na rješenja utemeljena na internetskom protokolu i komunikacijsko povezivanje različitih uređaja, prije svega osobnih računala te fiksnih i mobilnih telefona.