Djelovanje Ericssona Nikole Tesle usmjereno je na sve ključne interesne skupine: vlasnike, kupce, dobavljače, zaposlenike, sindikat, poslovne organizacije i udruženja, središnju i lokalnu vlast te zajednicu. Kroz takvu dvosmjernu, partnersku suradnju Ericsson Nikola Tesla, ne samo da odgovorno utječe na svoje buduće poslovanje i ostvarenje svojih ciljeva i željenih pozicija, nego vrlo kvalitetno pridonosi daljnjem razvoju svojih partnera, prosperitetu zajednice te boljem životu ljudi.
Kupci
- Profesionalnost u radu s kupcima
- Ponuda cjelovitih ICT rješenja
- Partnerski odnos
- Proaktivnost /stalno prilagođavanje potrebama kupaca
- Inovativnost i upravljanje znanjem u funkciji uspjeha naših kupaca
- Redovito ispitivanje zadovoljstva kupaca
Zaposlenici
- Atraktivni poslovi iz ICT područja
- Neprestani proces učenja i usavršavanja
- Isti uvjeti razvoja i rada za sve zaposlenike
- Sustav plaća koji se temelji na rezultatima rada
- Poticajno radno okruženje
- Suvremeno opremljeno radno mjesto
Dobavljači i partneri
- Izgradnja dugoročnih odnosa
- Dijalog i razmjene znanja – primjena suvremenih modela rada
- Redovito se provodi vanjska prosudba kvalitete dobavljača, partnera i izvođača
Dioničari
- Pravodobno i objektivno informiranje o svim aktivnostima i ostvarenim rezultatima poslovanja
- Primjena Načela korporacijskoga upravljanja
Sindikat
- Partnerski odnos
- Savjetovanje i uključivanje u donošenju odluka
- Podržavanje sindikalnog rada koji uključuje brigu za interese članova
Zajednica
- Dijalog, konzultacije, razmjena znanja i financijska pomoć
Središnja i lokalna vlast
- Razmjena mišljenja
- Savjetovanje u vezi sa zakonima i procedurama
- Poticanje okruženja povoljnog za poslovanje