Prezentacije i demo sesije u sklopu događanja odvijaju se pod ravnanjem stručnjaka Ericssona Nikole Tesle: Borisa Drila, direktora jedinice za Inovacije, marketing i upravljanje portfeljem te Maria Ravića, menadžera za strateški marketing iz iste jedinice.
"Veoma mi je drago što imam priliku sresti se s poslovnim partnerima i kupcima u prelijepom Dubrovniku te im prezentirati Ericssonov koncept multimedijskih rješenja i usluga. Nadam se da ćemo našim gostima uspješno prenijeti pojedinosti vezane uz uzbudljive poslovne prilike koje danas otvara multimedija te ih uvjeriti u to da ih Ericsson može efikasno podržati u naporima da iskoriste tu priliku za rast poslovanja", kaže Boris Drilo.
Mario Ravić komentira: "Našim gostima na ovom druženju u Dubrovniku nudimo virtualno putovanje kroz jedan uobičajeni dan mladoga korisnika suvremenih multimedijskih komunikacija, odnosno digitalnoga građanina, što je izraz pod kojim mislimo na mlade ljude koji su odrasli zajedno s digitalnom tehnologijom. Danas u svojim dvadesetim godinama, ti ljudi su motivirani potrebama različitim od onih koje su imale starije generacije. Oni imaju iskustvo korištenja medijskih i komunikacijskih usluga koje nadilazi praksu starijih generacija. Oni brišu granice između privatnoga i poslovnoga života te predstavljaju najznačajnije korisnike i profesionalce multimedijskih komunikacija budućnosti. Oni se ponašaju drugačije i na taj način otvaraju i prostor za nove poslovne modele. Valja nam ih bolje upoznati".
Prema programu, danas su gosti skupa i predstavnici istaknutih hrvatskih medijskih kuća. Boris i Mario posebno su se pripremili da poruke o kvaliteti Ericssonovih multimedijskih rješenja pošalju u javnost, a Ericssonov skiper "naručio" je povoljan vjetar.