Slijedom strateškog promišljanja svoje društvene odgovornosti, Ericsson Nikola Tesla izravno i neizravno ekonomski utječe na zajednicu. Ponajprije svojim proaktivnim stavom u uočavanju potreba, potporom i razvijanjem partnerstva sa zajednicom, nastojimo uskladiti nacionalne i lokalne programe s postupcima koji su se pokazali najboljima u praksi na međunarodnoj razini. Kako je Ericsson Nikola Tesla kompanija koja po mnogočemu predstavlja ogledni primjer uspješne kompanije i centra znanja sa velikim brojem stručnjaka i profesionalaca, politikom sponzorstava i donacija definirani su alati i metode prepoznavanja i realizacije najkvalitetnijih društveno korisnih projekata.
S obzirom na našu stratešku orijentaciju, prednost imaju projekti u kojima kompanijini proizvodi, rješenja, usluge, tehnologija, razmjena znanja i informacija imaju aktivnu ulogu. Ono što nam je posebno važno jest da se kompanija nastoji udaljiti od pukog financiranja projekata, već nastoji ponuditi svoje resurse, znanje, vještine i vrijeme te tako pomoći društveni razvoj zajednice u kojoj djeluje.To je ujedno način da se hrvatski građani, ponajprije mladi, aktivnije uključe u moderne komunikacijske tokove i čim prije postanu građani svijeta.
Poticanjem obrazovanja stvaraju se preduvjeti za primjenu suvremenih tehnologija u poslovnom svijetu što danas predstavlja imperativ za svaki gospodarski subjekt. Ericsson Nikola Tesla kroz projekte pomaganja visokoškolskih ustanova stvara preduvjete da i sutra uspješno posluje jer studenti koji su danas na fakultetu sutra mogu biti njegovi zaposlenici. Zato je kompanija u proteklih nekoliko godina, kako novčano, tako i u informacijsko-komunikacijskoj opremi, podržala različite projekte za potrebe hrvatskih fakulteta i obrazovnih, kulturnih, humanitarnih, sportskih i drugih udruženja ili organizacija.