Search
Hrvatska
Tržišni odnosi 
Izgrađujemo dugoročne odnose s našim partnerima

U tržišnom okruženju Ericsson Nikola Tesla razvija odnose s dobavljačima, kupcima,  potrošačima, dioničarima odnosno vlasnicima te uvažava svoju konkurenciju. U tome se pridržavamo naših vrijednosti – profesionalnosti, ustrajnosti i poštovanja. Konkretno, Ericsson zahtijeva od svih svojih poslovnih jedinica, kompanija i zaposlenika kao i od drugih zainteresiranih strana s kojima su u ugovornom odnosu (npr. dobavljača i njihovih poddobavljača)  da djeluju u skladu s odredbama Kodeksa ponašanja (Code of Conduct) i Kodeksom poslovne etike (Code of Business Ethics)

 

Svrha Kodeksa ponašanja je zaštita ljudskih prava, promicanje pravednih uvjeta zapošljavanja, promicanje sigurnih uvjeta rada, promicanje odgovornog upravljanja okolišem te promicanje visokih etičkih standarda.

 

Kodeks poslovne etike odnosi se na individualne odgovornosti  u odnosima prema zaposlenicima, kupcima, dobavljačima, dioničarima te svima drugima s kojima se uspostavlja komunikacija ili obavlja neki posao. Kompanija svojim Kodeksom poslovne etike obuhvaća sukladnost zakonskoj regulativi, zaštitu povjerljivih informacija i poslovne tajne; zaštitu i ispravnu upotrebu imovine tvrtke; poštivanje u komunikaciji i zaštitu ljudskih prava; rješavanje sukoba interesa; istinitost u javnom priopćavanju; zaštitu okoliša i podršku dojavljivanju nezakonitog ili neetičnog ponašanja.

 

Kompanija stalno unaprjeđuje svoj odnose s različitim kupcima u zemlji i na više desetaka  tržišta na kojima poslujemo. Drugim riječima, prilagođavamo se potrebama naših kupaca, nudimo im inovativna rješenja za njihov poslovni rast te na taj način gradimo partnerske odnose i međusobno povjerenje. Svoj način rada s brojnim kupcima provjeravamo svake godine kroz ankete o zadovoljstvu naših kupaca (Customer Satisfaction Survey). Premda postignuti rezultati ukazuju na visok stupanja zadovoljstva naših kupaca uvijek tražimo prostor za poboljšanja.

 

Sa dobavljačima gradimo dugoročne odnose koji podrazumijevaju dijalog i razmjenu znanja te primjenu suvremenih modela rada. Od svojih dobavljača proizvoda i usluga zahtijevamo poštivanje visokih standarda kvalitete te pridržavanje Kodeksa ponašanja i Kodeksa poslovne etike. Također svake godine kompanijski procjenitelji, koristeći upitnik koji je pripremljen u skladu s normama, provode vanjsku prosudbu kvalitete važnijih domaćih dobavljača. Kao tehnološki lider, Ericsson Nikola Tesla koristi sustav e-nabave koji omogućava višu razinu profesionalnosti, efikasnosti i suradnje. Informacijski sustav u području nabave ima niz prednosti od koji su za dobavljače najvažnije transparentan način rada; usporedbe temeljene na činjenicama te manje utrošenog vremena i novca.