Search
Hrvatska
Upravljanje cjelovitom kvalitetom 
Upravljanje cjelovitom kvalitetom

Kompanija u skladu s korporativnim smjernicama sustavno unaprjeđuje upravljanje cjelovitom kvalitetom (TQM), odnosno postizanje poslovne izvrsnosti.

 

Redovito se provode mjerenja kvalitete upravnih, radnih i podržavajućih procesa, proizvoda i usluga, a postignute razine i trendovi nadziru se pomoću uravnotežene kartice postignuća.

 

Kompanija je 2003. godine od Europske zaklade za upravljanje kvalitetom  (European Faundation for Quality Management) iz Bruxellesa dobila certifikat „Prepoznat po izvrsnosti“  (Recognized for Excellence) koji je prvi i još uvijek jedini europski certifikat za drugu razinu izvrsnosti dodijeljen jednoj hrvatskoj kompaniji.

 

Djelotvoran i certificiran sustav upravljanja kvalitetom ISO 9001:2000 integriran je sa sustavima upravljanja okolišem i zdravljem te sigurnosti na radu, a sva tri sustava su uključena u sustav upravljanja kompanijom izgrađen sukladno korporacijskim pravilima.

 

U sklopu upravljanja cjelovitom kvalitetom uveden je  sustav interne provjere rizika poslovanja (Risk Based Assessment) koji preventivno djeluje i ukazuje na područja za poboljšanje. Ono što treba posebno naglasiti jest činjenica da se stalno poboljšava sustav upravljanja radom o čemu se zaposlenici mogu informirati na intranet stranicama kompanije.