Search
Hrvatska
"Komunikacije" 
ISSN 1334-0441
Izdanje 2007.

Upravo zbog toga što svaka osoba posjeduje kreativni potencijal ljudi su, kako to često ističemo, najveća vrijednost koju neka organizacija može imati. Kako bismo mogli ubirati plodove koje taj potencijal donosi treba ga znati prepoznati te treba poticati njegov razvoj. Tim smo putem krenuli mi u Ericssonu Nikoli Tesli nastojeći promovirati i primjenjivati inovativnost u svim našim aktivnostima.

U konstelaciji promjenjivih tržišnih trendova i tehnologija Ericsson Nikola Tesla je nanizao gotovo šest desetljeća suradnje s brojnim znanstvenim i visokoobrazovnim institucijama, stručnim udrugama i društveno korisnim organizacijama. U sinergijskom djelovanju privrednih, znanstvenih i strukovnih interesa nastaje dodana vrijednost koja Hrvatsku primiče krugu razvijenih zemalja.

Obiteljski dan Ericssona Nikole Tesle održan je 8. rujna, deveti put, tradicionalno na zagrebačkom Jarunu. Okupio je otprilike 1700 zaposlenika i umirovljenika kompanije te članova njihovih obitelji i gostiju. U mnoštvu zabavno-rekreativnih aktivnosti ponovno su u centru pozornosti bila djeca i međugeneracijsko druženje. Uostalom, sve je to – komunikacija.

Institut za telekomunikacije Ericssona Nikole Tesle zapošljava šest stotina stručnjaka, odgovoran je za proizvode koji su ključni za budućnost Ericssonove grupe te njegovi rezultati imaju velik utjecaj na Ericssonovu težnju da ostane svjetski tehnološki predvodnik. Čarolija komuniciranja u 21. stoljeću stvara se tako i u Hrvatskoj.

Izvrsni rezultati postignuti u interakciji naših zaposlenika s kupcima i društvenom zajednicom temelje se na strategiji koja jasno, jednostavno i učinkovito povezuje težnje svih naših interesnih skupina.

Ubrzani razvoj informacijskih tehnologija, multimedije i komunikacija odredio je naš put prema sistemskoj integraciji. Više o ovoj temi uz obilje drugih zanimljivih priloga…

Ovaj broj posvećen je multimediji koja danas nudi atraktivan doživljaj sadržaja sve većem broju korisnika. Istražite nove mogućnosti.

Jedan od najvećih tržišnih megatrendova danas je porast usluga pa razne uslužne djelatnosti sačinjavaju preko 60% gospodarstva u razvijenim zemljama svijeta, a usluge su sve značajnije i u području telekomunikacija gdje se predviđa veliki rast u ovome segmentu poslovanja. Drugi broj Komunikacija u 2007. obrađuje ovu temu nizom članaka.

Povezanost s cijelim svijetom danas je imperativ poslovnoga i privatnoga uspjeha. Širokopojasni dostup Internetu koji tu povezanost omogućuje postaje neizostavni „začin“ našeg života. Siječanjski broj obrađuje ovu temu nizom članaka (više u sadržaju).