Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva u suradnji s udrugom Hrvatski izvoznici, Hrvatskom gospodarskom komorom, Hrvatskom obrtničkom komorom, Hrvatskom udrugom poslodavaca i Hrvatskom bankom za obnovu i razvitak, dovršilo je izradu prve hrvatske izvozne strategije.
Krajem prošle godine korporacija Ericsson počela je izdavati svoj poslovni časopis nazvan Business Review, dostupan i na korporativnim internetskim stranicama, koji se bavi temama leadershipa i dugoročnih tržišnih trendova kada su u pitanju poslovne strategije u informacijsko-komunikacijskom okruženju.
Ericsson Nikola Tesla ovime se pridružio trima kompanijama unutar korporacije koje imaju tu razinu usklađenosti na području trgovinske sukladnosti.
Kraj 2006. i početak 2007. pamtit ćemo po rekordnom broju pojavljivanja članaka u tiskanim medijima, TV ili radio priloga o Ericssonu Nikoli Tesli, s naglaskom na više osvrta i intervjua za koje je Gordana Kovačević, predsjednica naše kompanije, zamoljena u zadnje vrijeme. Ukupno je bilo 70-tak informacija, a sve su bile pozitivno intonirane.
U našoj je kompaniji s početkom godine pokrenut strateški program Marketing i inovacije. Cilj programa je podržati šira kompanijska nastojanja da se održi trend poslovnoga rasta fokusiranim aktivnostima stvaranja i razumijevanja novih poslovnih prilika na tržištima na kojima Ericsson Nikola Tesla djeluje.