|
Sadržaj broja 3/2008
|
|
Nesvakidašnjom, a zbog toga i uzbudljivom kombinacijom jedrenja i prezentacije suvremenih multimedijskih funkcionalnosti u okviru događanja nazvanoga Ericsson Sailing Tour 2008 – A Multimedia Experience Ericsson Nikola Tesla oduševio je više od stotinu najviših predstavnika vodećih operatora u Srednjoj Europi i domaćih isporučitelja poslovnih sustava.
Menadžerima prodaje u Ericssonu Nikoli Tesli najviše profesionalnoga zadovoljstva, naravno, donosi trenutak rukovanja s kupcem nakon potpisivanja ugovora. Tomu prethode brojne i složene aktivnosti.
Josip Jakovac, potpredsjednik Ericssona Nikole Tesle i direktor Prodaje i marketinga na tržištima Zajednice Neovisnih Zemalja
Iz Ericssonovoga izvještaja o poslovnim rezultatima ostvarenim u prvom kvartalu ove godine
Ericsson Nikola Tesla je tijekom prvog tromjesečja ove godine nastavio solidno poslovati uz značajan porast prihoda od prodaje i operativne dobiti te stabilne bruto marže.
Ericsson Nikola Tesla ugovorio je više novih poslova u području najnovije generacije komunikacijskih sustava.
Poznato je da su stanovnici Hrvatske vrlo skloni korištenju novih tehnologija. U našoj zemlji samo broj mobitela premašio je broj stanovnika, a i za korištenje multimedijalnih usluga postoji izražen interes.
Ericssonovo godišnje izvješće o aktivnostima iz domene korporativne društvene odgovornosti odražava napore korporacije u 2007. da svojim proizvodima, rješenjima i uslugama na opipljiv i konkretan način doprinese društvenom napretku i zaštiti okoliša.
Konferencija "Microsoft WinDays 2008" održana je u Opatiji od 22. do 25. travnja, a okupila je gotovo dvije tisuće sudionika.
Krajem ožujka u kompaniji je održana prezentacija s tematskim određenjem "Upravljanje korporativnim sadržajem i poslovnim procesima", u organizaciji kompanijske jedinice Poslovni sustavi.
Dizajn godišnjeg izvještaja Ericssona Nikole Tesle, agencije TRIDVAJEDAN, žiri renomiranog međunarodnog magazina HOW uvrstio je među najbolje radove u 2007. godini.
Ericsson Nikola Tesla je krajem ožujka i u travnju ugovorio više novih izvoznih poslova u Ruskoj Federaciji, ukupne vrijednosti 53,6 milijuna kuna.
Značajni poslovni potencijal u domeni e-zdravstva potvrđuje činjenica da je e-zdravstvo, budući da osim klasičnog zdravstvenog procesa podrazumijeva i prevenciju zdravstvenih poteškoća i predviđanja u domeni kroničnih bolesti, jedno od prioritetnih područja u Europskim istraživanjima.
U sklopu Ericssonove marketinške kampanje koja je obuhvatila srednjeeuropske zemlje jedinica za Poslovne sustave u Ericssonu Nikoli Tesli lansirala je i lokalni projekt pod nazivom „LUKavo rješenje“.
Iz svijeta telekomunikacija
U svijetu je danas više od 3 milijarde korisnika mobilnih komunikacijskih usluga. Neki od njih već koriste multimedijske funkcionalnosti no većina tek priželjkuje da im one budu na raspolaganju.
- Nekoliko činjenica o HSPA tehnologiji
- Prva LTE komercijalna platforma za mobilne uređaje u svijetu
- Mobilna rješenja pomažu ženama širom svijeta
- Veliki rast korisnika bankarskih usluga putem mobitela
- “Ključ u ruke” rješenje za grčkog operatora
- Pomoć ribarima na Viktorijinom jezeru
Pretvoriti svaku poslovnu priliku u profitabilni posao nije u današnjim uvjetima sve oštrije konkurencije na tržištu informacijskih i komunikacijskih tehnologija nimalo jednostavno.
Globalni centar za isporuku usluga Hrvatska certificiran je nedavno za drugu razinu Ericssonovoga modela zrelosti isporuke usluga (SDMM - Service Delivery Maturity Model) čime se dodatno u globalnim korporativnim okvirima potvrdio kao sve ozbiljniji poslovni partner u servisnom segmentu.
- Plavo-žuto, narančasto - zeleno
- Lončarska baština sjeverozapadne Hrvatske
- Ericsson Sailing Tour 2008
Pitanje pravne zaštite on-line privatnosti u Republici Hrvatskoj uređeno kroz veći broj zakona. Dakle, ne postoji jedan zakon, odnosno, kodeks u kojem se mogu naći sve odredbe koje reguliraju to područje
U današnjem dinamičnom tržišnom okruženju primjena naprednih informacijskih i komunikacijskih tehnologija uvelike doprinosi uspješnosti poslovanja kompanije
Sa stanovišta korisnika distribucijski kanali u mobilnim komunikacijama su fizička mjesta na kojima oni kupuju terminale te ugovaraju razinu korištenja telekomunikacijskih usluga. No, tu su i virtualna mjesta prodaje poput Interneta i mobilnih portala gdje se kupuju i razne podatkovne usluge, npr. audio ili video sadržaji.
Aktualni grafovi i drugi podaci o ZDMF ETK
Naše zaposlenike iz prodaje zamolili smo da nam opišu kakvo je njihovo viđenje modernog prodavača u visoko konkurentnom ICT sektoru.
Jedan radni dan s Goranom Ožboltom i Zdravkom Topličanecom, menadžerima prodaje za suradnju s Tele2 i alternativnim operatorima
|
|
|
|